I'm back!

Jag är tillbaka!!

Har tagit en paus ett tag nu som ni kanske har märkt. Mycket har hänt sedan jag bloggade senast, till att börja med har det blivit ett nytt år och jag har en massa nya mål och saker att checka av. Jag går ju ut i år, det är mitt sista år på gymnasiet! Jag vet att alla sa till mig när jag började gymnasiet att de tre åren går så himlans fort, men det tyckte inte jag, inte då. Men nu när jag sitter här och skriver och går sista terminen kan jag bara säga att tiden har flugit förbi och jag har knappt hunnit med. Nu måste man komma på vad man vill göra sen, hur man ska spendera resten av ens liv. Hur ska man kunna veta det?!

Men jag har en plan, tänker inte avslöja den än, men ni får se.

Andra saker har ju hänt med utan att det är ett nytt år, jag har fått längre hår, köpt en bal klänning, utvidgat min garderob ännu mer, börjat följa både Vampire Diaries och Glee jag har blivit helt besatt!

Men nu ska jag börja blogga på riktigt igen! Och ni ska få följa med i min flummiga värld utan hörn och kanter, eftersom jag lever helt utanför boxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0